[kfar_etzion] שבת אירוח קהילתשדרות

  • From: יהודה קנוהל <syknol@xxxxxxxxx>
  • To: "'Kfar Etzion list'" <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>, <hed@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Jul 2008 22:54:59 +0300

בס"ד
שלום לכולם,
בתיאום עם וועדת צדקה חשבנו לארגן שבת משותפת עם משפחות משדרות.
 יש בשבת כזו-

*

        היכרות עם קהילה שונה
*

        חיזוק רוחם ואמירה של "אנחנו אתכם"
*

        שחרור ורענון כוחות בתוך המתח בו הם חיים
*

        הכרות ההתמודדות היומיומית שלהם מקרוב

בתאום עם האכסניה, נקבעה השבת לשבת חזון, שבת פרשת דברים, ז'-ח' אב, 8-9
אוגוסט.
בתוכנית שאני חשבתי, ואני פתוחה לרעיונות נוספים/אחרים,ולמתנדבים שמוכנים לקחת
חלק באירגון השבת:
הגעה ביום שישי אחה"צ. התארגנות.
צפיה בחיזיון.
קבלת שבת- (אולי עם הנוער? או הקהילה בדומה ליום ירושלים?)
סעודה 1 בחדר אוכל
סעודה 2 אצל משפחות (אני צריכה משפחות מתנדבות. מדובר על 10 משפחות)
סיור בסביבה בהדרכה של איש כפר עציון
סעודה שלישית קהילתית (זקוקה למתנדבים שיכינו אוכל, מי שיכול- עוגה, פשטידה,
ירקות, שתיה)
עם הנחיה שתוביל לשיח בין האנשים

אשמח לשמוע תגובות
                                               שלומית קנוהל