[kfar_etzion] מטווחיםוניקוי נשקים

  • From: אפרים סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 07 Jul 2008 20:37:12 +0300

שלום לכולם
ראשית יישר כח למי שטרחו והגיעו להתאמן במטווחים בחטיבה.עד כה 30 אנשים.אני משתדל
לנסות ולתאם מועד נוסף יתכן לקראת סוף השבוע או שבוע הבא
לאחר מכן מי שלא יגיע יזומן ליום אימון בחטיבה ויחויב על פי חוק השמירה.חבל שאני
צריך "לרדוף"על מנת שנגיע לכך שכולם ללא יוצא מהכלל יעברו אימון.שהרי זה לטובת
בטחוננו.
בנשקיה בחוץ מוצבת עמדת ניקוי עם כל האביזרים הדרושים למי שעבר אימון בנשק.נא
השתדלו להגיע ולנקות את הנשק כל אחד לפי הלו"ז שלו.
לידיעתכם הביקורת הבאה בתחילת חודש נובמבר
                                     בברכה
                                              אפרים