[kfar_etzion] עזרה ביום פעילותלאנשים עם מוגבלותבכפר עציון

  • From: וולף <mtwolf@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 05 Jul 2008 23:05:38 +0200

שלום לכולם.

ביום שלישי זה 8/7 צפויים להגיע לכפר עציון ליום כיף קבוצה של כ40 אנשים עם
מוגבלות (פיגור שכלי קל) איתם אני עובד בירושלים.
למרות שהם מגיעים עם צוות מדריכים שלהם, חשוב לי שיהיו גם אנשי כפר עציון שלוו את
הפעילות.
לצערי אני מתקשה למצוא תיכוניסטים שיתגייסו לסייע ביום זה בגלל בגרויות, סמינריון
וכד'.
אם יש מישהו (מבוגר) שפנוי להתנדב לעזרה בליווי חלק מהיום אשמח מאד.

הזמנים בהם אני זקוק לעזרה:
א. ליווי טיול מהאלון לקיבוץ בשעה 10:30 - 11:30.
ב. ליווי קבוצות (הם מתחלקים לשלושה) בתחנות: בריכה, פינת חי, סדנת יצירה בין
13:15 - 16:00.
ג. סיוע בהעברת סדנת יצירה בשעות הנ"ל.
ד. עזרה במנהלות לאורך כל היום.

תודה מראש.