[kfar_etzion] רשימת תפוצה חדשהלחברי כ"ע בלבד

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 May 2008 03:49:10 +0200

לחברים, שלום

יש רשימת תפוצה חדשה של חברי כ"ע בלבד.
שמו בישראל: ke_chavrim
הכתובת: ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx
תמיד [ke_chavrim] יופיע בשורת הנושא בכל מייל.

מטרת הרשימה לעודד דיון על אותם נושאים שמעניינים חברי כ"ע ושלא מתאים לדפי הד או
לרשימת התפוצה הכללית של כ"ע.

אני צרפתי את כל החברים לרשימה לפי הכתובת האישית או משפחתית.

1. מי שלא רוצה להיות ברשימה נא להודיע לי ואוריד את כתובתו/ה מהרשימה.
2. חברים שיש להם כתובת לא של הדומיין של כ"ע: (kfar-etzion.co.il) מתבקשים למסור
לי את הכתובת ואשמח לצרף אותם.
3. חברים עם כתובת דואל מהעבודה (בכפר עציון או עבודת חוץ)  ורוצים להיות מנויים
עם אותה כתובת מתבקשים לשלוח לי את הכתובת ואשמח לצרף אותם לרשימה.

הרשימה אך ורק לצורך דיון בנושאים שמעניינים חברי כ"ע בלבד.

להזכירכם:
רשימת התפוצה הרגילה של כ"ע: kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx
רשימת התפוצה לנושאים קלים יותר: yachid_yachad@xxxxxxxxxxxxx
הרשימה לחברים בלבד: ke_chaverim@xxxxxxxxxxxxx

מי שיש לו שאלות מתבקש ליצור קשר אתי ואשמח לעזור.

בברכה,
ינקי