[kfar_etzion] הודעה-בטחון-חשובמאוד

  • From: אפרים סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 02 May 2007 09:54:37 +0300

בס"ד יום רביעי י"ד אייר 2/5/2007

לכולכם שלום רב
אתמול בערב בשעה 22.15 נתפסו על ידי שלשה אנשים שהסתובבו באיזור החצרניה ברכב מסוג
וולוו
בינהם "קבצן" שבא להתרים בכפר-עציון.החבורה "הנכבדה"אספה מכל הבא ליד לרכב.
המשטרה הגיעה באפן מהיר ביותר לאחר שדייוחתי למוקד הגוש.
השבת אתן בהד סקירה על הארוע.מעבר לכך חשוב לי מאוד שכל אחד יבדוק בביתו או במקום
עבודתו האם נעלמו פריטים יקרי ערך או ארנקים.באם ישנו חשש נא לפנות אלי באופן
מיידי.
אני שב ומבקש מכולם להיות ערניים ולשים לב לכל רכב או אנשים שמסתובבים באיזורים
ומקומות בהם אין פעילות ולדווח לי מייד אם ישנו מקרה המעורר חשד.חובה על כולנו
לעמוד על המשמר.

                     בברכה

                   אפרים     057-8135433