[kfar_etzion] - הודעה שניה רשימתפרטים שלתושבי כ"ע

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 02 Mar 2007 09:31:34 +0200

חברים ותושבים,

מאז ששלחתי את המייל שמופיע כאן למטה התחלתי לקבל מידע מכם ואני מודה לכם על כך.

חברים שעדיין לא שלחו לי את המידע הבא מתבקשים לעשות זאת בהקדם:

מספר נייד שלכם וילדיכם
כתובת דואר אלקטרוני שלכם וילדיכם אם הוא לא של כפר עציון (kfar-etzion.co.il)
מספר טלפון ופקס בעבודה מחוץ לכ"ע

אם אפשר נא לרשום את המידע לפי שמות בני המשפחה.

הכוונה שלי להכניס את המידע לאתר של כ"ע עם אפשרות חיפוש.
בינתיים הכוונה לחסום את המידע מגורמים מחוץ לכ"ע.

תודה מראש ושבת שלום.

ינקי