[kfar_etzion] Re: נושא: Re: FW: FW: : דעתו שלאל"מ

  • From: הר זהב <harzahav@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx, syknol@xxxxxxxxx, hadarj@xxxxxxxxx, orish2@xxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Jul 2014 00:49:40 +0300

יישר כוח לכל בעלי הדעה.

משהו קטן משלי:

1. מישהו מכם חושב שבאיזו שהיא שכונה בעזה יכול להתנהל דיון כמו שמתנהל פה, עם
דעות של הבנה והכלה כפי שנשמעות פה?
מישהו חושב שבמרפאה לעזה היו תופרים פצעים של פצוע יהודי? הרי היו קורעים אותו
לגזרים!
2. לצערי, בזמנים אלה נכון משפט שכתב פעם מאיר עוזיאל:
אם תיטלו מהערבים את נשקם - יהיה שלום במזרח התיכון. אבל אם תיטלו מהיהודים את
נשקם - יהיה טבח במזרח התיכון.
מאוד כוללני, מאוד חד משמעי - אבל זו הדרך היחידה שלנו לשרוד במרחב הרצח הזה, בין
כריתות הידיים לגנבים בסעודיה לבין טבח ברבע מליון סורים בתוך שנתיים; בין מעשי
אונס תדירים של תיירות ועיתונאיות במצרים לבין מכוניות תופת בעיראק; בין שמחת
העולים על הגגות על נפילות טילים בישראל לבין תחפושות של תינוקות לשאהידים.
זה באופן כללי המזרח התיכון. נכון, יש אנשים אחרים, טובים יותר, אבל כוחם לשנות את
תרבות הרצח הברברית לעיל הוא אפסי. מה הם שינו בתרבות הדם הזו בעשרות השנים
האחרונות?
ועד שיבוא גואל ניאלץ לחיות על חרבנו וליצור מאזן אימה. כך אנו שורדים כבר 66 שנה.
זה הכי צודק והכי מוסרי בעולם.
כן, האומה שלנו היא הטובה שרוצה לחיות בשקט ובמוסר, והאומה שלהם היא הרעה ומטרתה
לסלק אותנו, כי לעולם לא יוכל האיסלאם לקבל מציאות של שלטון של דת אחרת כאן.
תמימים מכל העולם (קרי וחבריו) חיפשו בלבנון - הומניזם, ובסוריה - את הסבל של
האחר, ובמצרים - מורכבות, ובלוב - יפי נפש, וכו' וכו', והתנפצו אל המציאות של
המזה"ת. השיח המערבי לא מובן בבזאר הזה. לפחות בתקופה הזו...
אריק