[kfar_etzion] Fwd: סרגל הכליםשל עמותתסינגורקהילתי

  • From: אביטל נאור וכסלר <avitalnw@xxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx, יעל הופמן <yaelhofman@xxxxxxxxx>, יערונת <yaara.levitas@xxxxxxxxx>, חלי <kivsa7@xxxxxxxxx>, רחל גוטמן <rygutman@xxxxxxxxx>, לילי דורלכר <lilly.makor@xxxxxxxxx>, ברכיהו לוריא <luriabr@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Jul 2010 12:40:33 +0300

הודעה שהועברה
מאת: Noa Ovadia-Wexler <noa.advocacy@xxxxxxxxx>
תאריך: 18 ביולי 2010 10:01
נושא: סרגל הכלים של עמותת סינגור קהילתי

 שלום לכם יקרים,
 אחד מן הפרוייקטים שאני עושה בעמותת "סנגור קהילתי" (עמותה שפועלת למימוש
זכויות של אוכלוסיות מוחלשות) הוא הפצה של סרגל חיפוש שכל חיפוש בו תורם כמה
אגורות לעמותה. כרגע, ע"מ שנקבל את תמיכת החברה שמייצרת את הסרגל אנו נדרשים
להגיע ל 50 הורדות עד מחר - יום שני. מפני שטרם סיימנו את עיצוב הסרגל, אנחנו
מפיצים אותו כרגע רק לאנשים קרובים (ברגע שיושלים עיצוב הסרגל הוא יעודכן
אוטומטית גם במחשבים שהורידו את הסרגל היום)
לכן, בתור טובה אישית , אני מבקשת שכל אחד, יתקין את הסרגל במחשב בעבודה ובבית.
*
*
*זה ממש יעזור לי לעמוד בדד- ליין.
*ליחצו על הקישור ותגיעו לדף שבו ניתן להוריד את הסרגל.
תודה!

http://advocacy.wesearch.co.il/JoinUs.aspx?l=he-IL

בשבילכם זו הורדה פשוטה, בשבילנו זו תרומה חשובה!

(קצת הסבר:

החיפוש של סינגור קהילתי מופעל על ידי Neto, Yahoo, Bing ו Google כדי להבטיח
לך את אותן תוצאות חיפוש. ההבדל היחיד הוא שבכל חיפוש נתרם סכום של כמה אגורות.
סכומים קטנים אלה מצטרפים לסכום כסף משמעותי, שמופנה לעמותה.
בנוסף תיהנו מגישה מיידית לאתרי חדשות, מזג אויר, רשתות חברתיות, רדיו אינטרנטי
ועוד מידע שימושי. כמו כן, תיהנו מכלים בלעדיים לסרגל של סינגור קהילתי – מגוון
אתרי מידע בנושאי זכויות ואתרים בנושאי חברה ורווחה.)

לכל שאלה, אני בסלולרי.
שוב תודה,
נעה
054-6359065