[kfar_etzion] Re: Fw: Allon Shevut: אזהרה:"טרמפיסטים"ערביםבצומתהמנהרות

  • From: Myron Joshua <joshm@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: freond@xxxxxxxxxxxxxxxxx, kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 28 Nov 2009 22:52:51 +0200

כן- ידענו שמסוכן לחיות ביהודה ושומרון..כמו שאומרים, א"י נקנת ביסורים.

כדאי להמעיט בסיכונים לפעמים.

יש להזהר כשעומדים בטרמפיאדה וגם כשאוספים טרמפיסטים...

לפחות כדאי להיות מודעים שיש לא יהודים שגרים באזור(באמת! הידעתם??) גם הם עןמדים בצידי הכביש בדיוק כמונו.
חלק מנומסים יותר, חלק פחות..חלקם , אני מנחל  גם מהווים סיכון.

יותר מסוכן מסיכון מחושב זה לחיות באשלייה...

אני בינתיים, ב"ה, נהנה מתוצאות סבירות בלקיחת סיכונים מחושבים.

שבוע טוב
מירון

Myron Joshua
Kibbutz Kfar Etzion