[kfar_etzion] Fw:

  • From: משפ' אונא <eduna@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצת כ"ע <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Mar 2012 22:37:29 +0200

----- Original Message -----
From: משפ' אונא
To: תפוצת כ"ע
Sent: Sunday, March 11, 2012 5:47 PM
Subject: [kfar_etzion]

לכולם שלום,
לצערי חלק מההודעה לא נקלט, אנסה לשחזר.
הנושא: הסעודות המשותפות של הקהילה בפורים וביום העצמאות.
           יש לבטל מיידית את הסעודות בצורה הנוכחית שאנו מקיימים אותן. !
           יש לקיים דיון דחוף   אם אנו מעונינים לשמר אירוע קהילתי  בחגים אלו כן
או לא.
          רצוי להעביר שאלון בין חברי הקהילה ולברר מה רצון החברים ולהכין את
התשובות ורעיונות אחרים לקראת הדיון.
           אם אין רצון לקיים משהו משותף יש להפריט את תקציב הארוחות .
           אם יש רצון להמשיך ולקיים איזו שהיא מסורת משותפת, ישלהתייחס להצעות
ולדון בהן.

הצעה שלי היא :בפורים , תפילה ב 7:15 בבוקר.
                                    ארוחה קלה  ב9:15 בבוקר.
                       הארוחה תכלול  לחמניות קטנטנות עם חמאה. תות - שדה  עם
קצפת. קוראסונים, וירקות חתוכים.
                       הארוחה תתקיים במתחם בית הכנסת ובית מדרש(תלוי במזג האויר)
                       היריד יתקיים בשעה  11:00
                       סעודת פורים תתקיים באופן פרטני משפחתי או כל  חבורה אחרת
כרצון איש ואיש.

                       ביום העצמאות  ,

                       ליל החג - אם התפילה תמשיך להתנהל כמתכונת השנים האחרונות
אסור   לקיים סעודה משותפת בערב זה.
                                       וכדאי לחשוב על ארוחה קלה בבוקר בדומה
להצעה של הארוחה בפורים, ובאותן שעות,

                       אני חוזרת ומבקשת מהוועד לקיים דיון דחוף שנספיק להתכונן
ליום העצמאות.

בברכה                                   דורית אונא