[kfar_etzion] Fw: ועדות וצוותים שלכפר עציון תשס"ט

  • From: yankee <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 07 May 2009 19:45:11 +0200

שלום לכולם,

ברצוני לעדכן את הדפים של הועדות והצוותים באתר של כפר עציון.
אחרי איסוף של מידע על הועדות ממספר מקורות קבלנו את הרשימות הבאות.
מכיוון שאנחנו לא בטוחים שהמידע לגמרי מדוייק אני מבקש מהחברים ובעיקר ממרכזי
הועדות והצוותים לעבור על הרשימות ולעדכן אותי ולמסור לי את הרשימות האמיתיות שיש
ברשותו/ה.

אם ידוע לכם על ועדות או צוותים שלא מופיעים פא גם את זה חשוב לדעת ולמסור לי.
כאשר אתם מחזירים לי מייל עם המידע נא לשנות את הנושא במייל ל-ועדות.

תודה,

ינקי

JPEG image