[kfar_etzion] FW: {רכזי קהילהגוש עציון}נתבקשתילפרסם-הבחורההכותבת היאבת של תושביראש צורים

  • From: מירקי יעקב <mirki@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: 'תפוצת כפר עציון' <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 May 2015 13:27:35 +0300

מירקי יעקב
מנהלת אגודה קהילתית
נייד: 0544-492828

From: GushRakazeiKehila@xxxxxxxxxxxxxxxx
[mailto:GushRakazeiKehila@xxxxxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Akiva Abelman
Sent: Wednesday, May 13, 2015 12:58 PM
To: GushRakazeiKehila@xxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: {רכזי קהילה גוש עציון} נתבקשתי לפרסם -הבחורה הכותבת היא בת של תושבי
ראש צורים

במסגרת העבודה שלי אני זוכה לפגוש כל מיני אנשים שמתמודדים עם כל מיני מצבי חיים
מורכבים. היומיום שלי טומן בחובו הרבה למידה על כוחות של התמודדות מתוך המפגש
הבינאישי הישיר עם אנשים שהחיים לא חייכו אליהם ועדיין הם משתדלים כל פעם מחדש
לקום ולחפש את דרכם בעולם.
לשמחתי, בצמתים מסויימים אני יכולה להיות חלק מההתפתחות והתקדמות של אנשים, ולנסות
ביחד להקל ולחשוב על דרכים שיהפכו את תהליך החיפוש בחיים לנעים ומזמין יותר.
אחד הבחורים שאני נפגשת איתם, בחור צעיר מלא חן ושמחת חיים נמצא בצומת משמעותית של
בנייה אישית.
מתוך השיחות והמפגשים שלנו עלה מאוד חזק הצורך שלו במשפחה חמה ותומכת שתוכל להוות
נקודת אור ומקום להתלבטות, פינוק ועצה טובה במשך התהליך הזה.
הבחור כתב כמה מילים על עצמו:
"אני בחור בן 24 שגדל באשדוד, עברתי הרבה עליות ומורדות בחיים, מגיע ממשפחה חד
הורית. אני עכשיו נמצא בתהליך של בניה אישית. מחפש משפחה תומכת וחמה לשבתות. אני
בחור שמח עם ראש פתוח יודע לשמוע ואוהב לקבל."

אני כאן רק כדי לעזור להרים את הכפפה. אם אתם מכירים משפחה חמה מירושלים או הסביבה
שרוצה להיות חלק מתהליך מיוחד של בחור צעיר שכל החיים עוד לפניו שתהיה מוכנה לארח
לשבתות מידי פעם ולהיות אוזן קשבת, אשמח שתעבירו אליה את המייל ושיצרו איתי קשר.

תודה מראש :)
שבוע טוב
אורה בילט- ORA11986@xxxxxxxxx<mailto:ORA11986@xxxxxxxxx>
--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'רכזי קהילה גוש עציון' של קבוצות
Google.