[kfar_etzion] קניה של אל פסקבמחיר של 440 ש"ח

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: KFAR ETZION <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 24 Jan 2009 19:27:00 +0200

שלום ושבוע טוב,

אני מתכוון להזמין מכשיר אל פסק של חב' Gamatronic (חברה ישראלית בהר חוצבים)
עבור מחשב ביתי. הספק 650VA מחיר: 440 ש"ח כולל מע"מ. הספק: חב' ניר טק, א.ת. חולון

מי שמעונין להצטרף להזמנה מתבקש להודיע לי עד מחר יום א' (25/1) בשעה 7:00 בבוקר.

הנה מפרט מלא מהאתר של גמאטרוניק:

הספק:650VA
מיועד לגיבוי:עמדת מחשב+מסך 17 אינץ'
טווחי כניסת מתח נומינלי:230VAC
זמן גיבוי בתפוקה חלקית:עד 20 דקות
זמן גיבוי בתפוקה מלאה:15 דקות
תחום מתח כניסה:מייצב לתחום רחב של +25% / - 25%
יציאות מתח:2
פונקציות מתקדמות: בדיקת מצברים אוטומטית
שנאי: טרואידי מתקדם מונע רעשים אלקטרומגטיים .
נוריות חיווי: בעל שלוש נוריות למצבי האל-פסק השונים:מופעל - מתח תקין, הפסקת חשמל, תקלה / BATT .
אזעקה: קיימת בזמן פעולת הגיבוי ובהחלשות הסוללה .
שקעי גיבוי בהפסקת חשמל: שני שקעים
BYPASS שקעי: בעל שני שקעי BYPASS להגנה על ציוד היקפי כגון: מדפסת, סורק, מודם חיצוני ועוד.
הגנת מודם: הגנת מודם ע"י שקע RJ-11
מידות: 202X275X210 מ"מ
צבע: כחול
עיצוב: מהודר לסביבה מודרנית,עומד או שוכב
אחריות: שנתיים
תוכנת הורדה: מסופקת עם המכשיר
תכולת אריזה: מכשיר האל-פסק ,תקליטור עם תוכנת הפעלה,חוברת הדרכה.
חוברת הדרכה בעברית - מפורטת עם תמונות

(אם מישהו מתכוון להיות באזור רח' החופר, א.ת. חולון נא להודיע לי.)
בברכה,

ינקי

Any questions please send to yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx with subject: to yankee about KE list or call 62116.
Yankie