[kfar_etzion] מעבר_הקיבוץ_לאינטרנט_012

  • From: "Yankie gmail" <yaacov.taube@xxxxxxxxx>
  • To: "Kfar Etzion list" <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Mar 2012 21:22:19 +0200

שלום לכולם,

היום התחלנו (טכנאי של 012 ואנוכי) להתקין ראוטרים חדשים בבתים אבל התהליך קצת
מסובך. ע"מ להתקין את הראוטר החדש יש להתקין מחדש את ה-ADSL של כל מנוי בכ"ע
במרכזיה.
היום הספקתי להתקין 12 מנויים.

כדי לזרז את התהליך ברצוני להתקין את ה-ADSL של כמה שיותר משפחות לפני בואו של
הטכנאי של 012. כך שהתהליך יהיה יותר מהיר. אי לכך הייתי רוצה לתאם אם משפחות
שנמצאים בבית במשך היום ויכולים לקבל אותי להחליף את הראוטר. התהליך קצר אבל זה
דורש שהאינטרנט יהיה מנותק עד גמר ההתקנה במשך כשעה.

משפחות שיכולים להתנתק מהאינטרנט במשך היום לשעה מתבקשים להודיע לי במייל חוזר או
לנייד ב-SMS  ולהודיע באיזה שעה מתאים להם.

בברכה,

ינקי