[kfar_etzion] שמיטה_בגינת_הנוי_הפרטית_מפגש_קצר_של_הדרכה_מעשית_עם_הרב_אלישיב

  • From: yochai shechter <yochai.shechter@xxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 28 Sep 2014 17:06:13 +0300

לחברים שלום,

לאור תחושה שלי כי עדיין איני בקי ומצוי במה תכל'ס מותר לי לעשות בגינה הפרטית
שלנו ומה אסור לעשות (לדוגמא - אני מבין שאין בעיה לכסח דשא באופן סדיר, הבנתי
שיש כנראה בעיה לדשן במהלך השמיטה. אך לדוגמא מה לגבי עקירת עשבים שוטים
שצומחים בין הערוגות?) ביקשתי מהרב אלישיב שיקיים מפגש הדרכה מעשי קצר (כשעה).

המפגש יתקיים אצלנו בגינה ביום רביעי זה (1.10.14) בשעה 21:15 (ובתקווה לסיימו
עד שעה 22:30 - שעת התחלת הסליחות בנוסח המשולב).

מלכתחילה עדכנתי בקיומו של המפגש את חברי ההרחבה (שהנחתי שיש בהם מתחזקי גינות
פרטיות) אולם כמובן נשמח ביותר בכל מי שרוצה ומעוניין לבוא מכלל הציבור.

שנה טובה,

יוחאי