[kfar_etzion] הסעה_של_ נהג_בית_נא_לקרוא_כולם

  • From: שלום פם <pamfam@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Mar 2012 19:29:59 +0200

בס"ד

תזכורת   לגבי הסעות רכב בית   נא לקרוא!
הסעות רכב בית מיועדות לתת מענה ל:
עובדי חוץ,מורים,משתלמים,שירות למשרדי וענפי הבית והגעה לתורים רפואיים .
אין אפשרות להסיע באופן מיוחד כל ילד שרוצה לנסוע מאוחר לבי"ס או חברה שקבעה תור
לספרית בשכונת הזית באפרת או משפחה לעשיית שופינג ב "רמי לוי".
מה שכן אפשר זה להצטרף לנסיעה מתוכננת.
כדי לברר זאת כדאי לשאול יום לפני     (ולא רבע שעה לפני.)
קחו לתשומת לבכם שבזמן נסיעה איני עונה לשיחות פלאפון.
(כך שבין 7:00 ל 9:00 לא תקבלו תשובה מיידית).
אם לא עניתי תשאירו הודעה. אנא אל תצלצלו עוד פעם ועוד פעם.
בכל פניה בענייני רכב בית מתקשרים לפלאפון רכב בית  (ולא לפלאפון הפרטי שלי.)
חיוג מקוצר : 76333
המספר המלא 050-7378979
אפשר להתקשר גם בערב למספר זה עד שעה 22:00.
ועוד שתי נקודות חשובות
אל תאחרו :
אחרים תלויים בכם .גם איחור של "רק כמה דקות" בעייתי.
תמיד מישהו יצא נפסד כאשר מאחרים .
תיאומים - עשו זאת מראש!
בקשו בקשותיכם ועדכנו אותי על ביטולים או שינויים  כמה שאפשר מראש.
כאשר יש רכב מלא נוסעים המחכים להגיע ליעדם, זה לא הזמן לתאם דברים חדשים.
עשו זאת מראש!

תודה על שיתוף הפעולה,
                                                 שלום פם

JPEG image