[kfar_etzion] בענין_ כלבים_וקשירת_נעליים _(!)

  • From: "Shalom" <pamfam@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: הר זהב <harzahav@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Jan 2011 22:42:54 +0200

אריק שלום
תודה על המידע.
אבל, הפעם החשודים המיידיים (י)חפים מפשע.
כלב אחר אימץ את הנעל, והבעלים שמו לב והחזירו את הנעל. תודה.
אז "לא דוגי ולא נעל"... הפעם.
יחד עם זה-  לקחים יש, ואני מעביר את החשוב שבהם לתפוצת כפר עציון כדי שכולם ילמדו
מהנסיון המר שלנו.
 (כן,שלנו לא רק של סוזי. כמו שמסופר על רב ארי'ה לוין שהביא אשתו לרופא ואמר
"רגלנו כואבת".)
מסקנה
לדיון במוסדות:
הקהילה רואה בחומרה את תופעת הנעליים שמסתובבות בחוץ ,לא קשורות , ללא רסן או שרוך
, משאירות עקבות בוץ חצץ, וזפת ללא השגחת הבעלים.
זהו מפגע סביבתי קשה ויש ילדים (בעיקר של אורחים) שאינם מכירים את הנעליים שלנו.
הם לא משתכנעים בקלות שנעל לא תתקוף. (בעיקר נעליים עם נצנצים ,המוכרים לשימצה
כ"ראטווילרים של עולם ההנעלה").
יש לקשור כל נעל שנמצא מחוץ לבית - האחראיות על הבעלים.
בימי חורף יש לאכסן מגפיים במקרר או מקפיא של הבית.
רק כך נוכל להתגבר על מכה זו במחננו על ההר הטוב הזה.
יהיה מותר לנעול "נעלי בית" מחוץ לבית רק עם אישור מד"ר באום או עזריאל.