[ke_chavrim] Re: כניסתו של צקירפאלוביץ לתפקידמנהל משאבי אנוששל כפר עציון

  • From: הילה אור <hilaorr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: ke_chavrim <ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 09 Jan 2014 10:23:55 +0200

שימו לב!!!

כתובת המייל של צקי

tsaki@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
From: הילה אור
Sent: Tuesday, January 07, 2014 9:02 AM
To: ke_chavrim
Cc: צקי רפאלוביץ; צקי רפאלוביץ; נועם מרגלית; 'נועם מרגלית 012'; ניצה רוט; אורי
שמר; אורי_שמר____Ori_Shemer (oris@xxxxxxxxxxxxxxxxx); yeheskel.klein@xxxxxxxxx;
'מירב יקיר'; 'מוטי בנדל (bendel_m@xxxxxxxxxxxxxxxxx)'; elmi@xxxxxxxxxxxxxxxxx;
Eyal Harel <Eyal@xxxxxxxxxxxxx> (Eyal@xxxxxxxxxxxxx); יהודית רוזינג; יוחנן בן
יעקב; 'חגי נבון'; שיינפלד פוריה; תולי שיינפלד; 'חינוך כפר עציון'; Shalom Pam
(shalom376@xxxxxxxxx); רותי דמסט (ruti.damast@xxxxxxxxx); 'חיים ויעל רוזנברג
(rosenbrg@xxxxxxxxxxxxxxxxx)'; RONEN (ronen@xxxxxxxxxxxx) (ronen@xxxxxxxxxxxx);
איל יומטוב (eaty3864@xxxxxxxxx); 'אלי סומר'; עדנה לוי; שמעון שמואל; קותי אלטמן;
אלטמן, קוטי וחינה <altmankh@xxxxxxxxxxxxxxxxx> (altmankh@xxxxxxxxxxxxxxxxx);
'קוממי'; 'משפ' קנוהל'; Yaron Rosental; Hagit Dreyfuss; fabioshalev@xxxxxxxxx;
richard@xxxxxxxxx; ריצ'רד; ברוך שרוני; צביה קרניאל; אבי וייס; 'מוטי בנדל
(bendel_m@xxxxxxxxxxxxxxxxx)'; 'שמעון קרניאל' (karniel@xxxxxxxxxxxxxxxxx); לאה
כץ (katzl@xxxxxxxxxxxxxxxxx); לאה כץ עבודה כע (acct3@xxxxxxxxxxxxxxxxx); לבי
ברק (leviabarak@xxxxxxxxx); attia@xxxxxxxxxxxxxxxxx; ורבר משה ואפי
(mosefi@xxxxxxxxxxxxxxxxx) (mosefi@xxxxxxxxxxxxxxxxx); 'Vardit Markowitz'; 'חזי
מרקוביץ''; סומך אפרים (somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx)
Subject: כניסתו של צקי רפאלוביץ לתפקיד מנהל משאבי אנוש של כפר עציון

לחברים, מרכזי ועדות, תחומים וענפים שלומות!

במהלך חודש שבט תשע"ד - ינואר 2014 ,

אני מעבירה 'חפיפה' לתפקיד ניהול משאבי אנוש בכפר עציון , לצקי רפאלוביץ.

צקי, בעברו חבר קיבוץ רביבים,  כיום מתגורר במודיעין.

בעל ניסיון  של כ 20 שנה בניהול משאבי אנוש בקיבוצים ובתעשייה קיבוצית.

לאחר שהודעתי על כוונתי לסיים את תפקידי כמנהלת מש"א של כפר עציון לקראת סוף 2013,
הקמנו בשילוב חברי צוות ניהול וצוות מש"א,  צוות לאיתור ואיוש מנהל/ת מש"א להחלפתי
בתפקיד. כחלק מעבודת הצוות עדכנו והתאמנו את תפקיד מש"א בכפ"ע לנדרש כיום ובאישור
הועד החלטנו לצמצם את תפקיד מנהל משאבי אנוש מ 60% משרה ל 40% משרה, יומיים בשבוע.

רצ"ב הגדרת התפקיד והקף המשרה , לתפקיד מנהל משאבי אנוש בכפר עציון – ינואר 2014.

במהלך חודש החפיפה , נפגש צקי ואני עם מרכזי ועדות ותחומים , בדגש על מעסיקי
עובדים , נפגש עם בעלי תפקידים, עם חברי צוות מש"א הנוכחי, הנהלת עובדי חוץ, צוות
ניהול ועוד.... (את החברים באופן אישי, יפגוש צקי בהמשך ובהדרגה בהתאם ללוח הזמנים
שיעמוד לרשותו בימים בהם יעבוד בכפר עציון ).

החל מפברואר 2014, צקי רפאלוביץ ינהל את משאבי אנוש של הקיבוץ. הוא יעבוד בכפר
עציון בימים שני וחמישי , בין השעות: 8:00-16:00.

המשרד בו צקי ישב (משרד מש"א חדש) ממוקם בקומת המשרדים העליונה, החדר הרביעי,
מהמשרד של ניצה.

כתובת המייל של צקי tsaki@kfar-etzion.local<mailto:tsaki@kfar-etzion.local>,
הטלפון במשרדו : 104 .

את סיכום פעילות עבודתי כמנהלת מש"א אפרסם לכם בסיום תפקידי.

מאחלת לצקי ולכולכם המון המון בהצלחה!

ומתנצלת מראש בפני כל מי שלא אספיק להיפגש אתו באופן אישי לפני סיום תפקידי (אתם
הרבה ואני אחת...) .

אני נפרדת מכפר עציון, ברגשות מעורבים, אחרי קצת יותר מארבע שנים, (הפרידה לא קלה
לי...)
מודה לכולכם על ההזדמנות שנתתם לי להיות מנהלת מש"א של כפר עציון ,
על מה שלמדתי ממכם, על קבלת הפנים הנעימה ועל תחושת הבית שחשתי במהלך כל תקופת
עבודתי.

מאחלת לכם מכל הלב,
הצלחה גדולה בכל !

הילה אור