[ke_chavrim] המרכזייה:-חיוג_מהיר-האם_זה_נחוץ?

  • From: Yankee <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 30 Nov 2014 19:31:48 +0200

שלום לכולם,

כפי שפרסמתי אני עורך כעת את קובץ החיוג המהיר  של המרכזייה החדשה.

לפני שבוע כפר עציון התחיל הסכם חדש עם פלאפון שמעניק לכל אחד כמות גדולה מאד
כל חודש של דקות שיחה בחינם בנייד.  זהו מצב שונה ממה שהיה בעבר ויוצר מצב
ששיחות מהנייד הם היום הרבה יותר זולות משיחה מקו טלפון דרך המרכזייה. בגלל זה
בטלנו את המתאמים שאפשר שיחות מוזלות בין המרכזייה לניידים של כפר עציון.
המשמעות היא שכל שיחה מהחיוג המהיר יהיה במחיר של בזק (0.175 ש"ח בשעות השיא
ו0.0715 ש"ח בשעות השפל ושיחה לנייד כל הזמן 0.142 ש"ח).

מי שעדיין מעוניין בקודים לחיוג המהיר מתבקש לשלוח לי מייל.

בברכה, ינקי