[k-pea] =?utf-8?Q?Re: RetpoÅ?tadresoj.?=

  • From: António MARTINS-Tuválkin <antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: vesperto@xxxxxxxxx, luismbo@xxxxxxxxx
  • Date: Tue, 12 Aug 2008 19:28:30 +0100

On 2008.08.08, 11:23, Nuno Magalhães <vesperto@xxxxxxxxx> wrote:

> Kiel konsulteblas ĉe poŝtkontrolo, jenas la retadresoj:
>
> antonio, luis, vesperto apartenas al ties posedantoj kaj estas
> memstaraj uzantkontoj.
>
> admin, asocio, bulteno, contacto, libro-servo, www - resendiloj al
> Anĉjo ĉe ties konto.
> admin, www - ankaŭ resendas al luis, vesperto.
<...>
> Ĉu io ŝanĝendas?

Mi komprenas la praktikan flankon, sed ideale estus ĝuste la malo: la
kontoj estu la baza afero, ĉar ili estas la diversaj fakoj de P.E.A.; ili
resendu al adresoj de homoj (eĉ, laŭbezone al adresoj ekster esperanto.pt
laŭ prefero de homoj — ekz. Alcino), ĉar homoj plenigas la postenojn
provizore.

Tamen eblas gvidiĝi de tiu ĉi filozofio kun alia teknika bazo, mi
komprenas.

Tutegale, necesas (teorie) unu adreso por ĉiu fako de na agado — dume
almenaŭ tiuj listigitaj en NB (pĝ.2). Mi ĉisube listigas tiujn kiuj
mankas:

estraro@
kontrolo@
asembleo@
lernado@
biblioteko@
gazetoj@
eltondoj@
imprensa@
mecenato@
divulgar@

Do, ne vere ĉiuj fakoj, sed ĉiuj kiuj imageble bezonus komuniki (i.a.,
retpoŝte) kun la ekstero.

> Mi ne malkovris rektan rimedon *sendi* mesaĝojn el tiuj adresoj, ŝajne
> ili nur utilas por ricevi. Mi tamen konjektas du alternativojn:
> - aldoni adresojn laŭ kutimaj agordoj de gmail (agordoj > kontoj >
> Sendi mesaĝon kiel), espere funkcius ĉar estas la plej praktika/logika
> rimedo;

“Vera” retpoŝta kliento ebligas tion senplie. Mi foje sendis mesaĝojn eĉ
el <imperator@xxxxxx> (kiujn rifuzis iuj *ricevontaj* serviloj, tamen).

> Anĉjo: kian inpakton havos iaman daŭran kaj nuran uzadon de eo.pt je
> arkivado de retpoŝmesaĝoj?

Neniu problemo, mi kredas. Nia arkivo, nune en theBat, enhavas mesaĝojn
ricevitajn kaj senditajn ankaŭ per OutlookExpress kaj eĉ pli malnovajn;
la sendintadresoj estas @esperanto.web.pt nur depost 2001.11, antaŭe ni
uzis <ap.esperanto@xxxxxxx> k.a., kaj en 1991-1997 <bacano@xxxxxxxx>. Eĉ
nuntempe ni rutine aldonas al la mesaĝarkivoj mesaĝojn senditajn nome de
P.E.A. (kaj sendiaj al P.E.A. aŭ alimaniere koncernaj) el aliaj adresoj,
nome <armerio@xxxxxxxx> (Alcino). Do: nenia problemo arĥivi.

Ankaŭ nenia problemo sendi nome de @esperanto.pt kaj ricevi el/tra Linode
nome de @esperanto.pt, mi esperas/supozas.

> Jam ekzistas bulteno, kies nura ricevanto estas vi; kreeblas vicprez se
> vi volas, samstile.

Dume ŝajnas al mi ke ne tro necesas havi postenajn poŝtujojn, sed nur
fakaj, kiel mi listigis aliie.

--
António MARTINS-Tuválkin                                            ____.
<antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>                                          |  ()|