[k-pea] Re: Letero de DNS.pt

  • From: António MARTINS-Tuválkin <antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: k-pea@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Aug 2009 23:48:01 +0100

On 2009.08.18, 11:54, Nuno Magalhães <nunomagalhaes@xxxxxxxxx> wrote:

> Cxu letero kun pasvorto jam alvenis al sidejo?

Pardonu, ke mi ne respondi pli frue — mi ĵus alvenis al Lisbono, kaj mi
ne havis ankoraŭ eblecon iri al la sidejo. Eble morgaŭ, sed Marta revenas
post 40 tagoj en Rusio kaj mi bezonas iom ordigi.

Krome, pri la pasvorto de al ftp-ejo de web.pt, tiu estis ŝanĝita ial la
unuan fojon en 7 jaroj, mi ne scias de kiu (nepre de iu el n, kiuj scias
ĝin), nek kial, nek al kio. Mi petis renovigon, kiu venos per poŝto, sed
tio iras al la retadreso de Jozefo, al kiu mi cc-oas.

--
António MARTINS-Tuválkin                                            ____.
<antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>                                          |  ()|