[infoshkola] Re: za chetvyrtyk

  • From: Bono Nonchev <madcow@xxxxxx>
  • To: infoshkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 28 Apr 2004 08:27:01 +0300 (EEST)

hm ... hubava ideq. da vi pratq li 10MB fail s opisaniq na gramoti;))). spoko,
ideqta q biva. obache q REALIZIRAYTE, inache za nishto ne stava.
taka, utre shte imame shkola ot 10.30, taka che da svyrshite za teatyra ili
kakvoto imate tam. nqkoy da mi pishe programata vi za utre v smisyl koga ste
zaeti vsichki. no po princip v 10.30 v 213.
i moga samo da vi kaja chetete. ima smisyl, shtoto ste umnichki, i tova koeto
moje da vi poprechi da probiete sa vi chisto i prosto znaniqta. interesuvayte
se, i se registrirayte na sayta http://ace.delos.com/usacogate
tam mojete da reshavata zadachi i da prashtate resheniqta si. ako ne se
spravite pishete, a i utre shte vi razkaja tova-onova. sayta e mnogo gramoten
(vse pak e USA Computing Olympiad;))). moje vseki da uchastva. taka che do
utre, i si pomislete tova, koeto ne vi e qsno, zashtoto oshte mojete. kogato
naprednete tolkova, che da ne moga da vi podskaja reshenie, znachi ste uspqli.
pozdravi
bono

 >Iskam i az da kaja neshto! Ima razlika mejdu 1 mqsto i 1 mqsto. Mnogo zavisi
 >koe mqsto kade e vzeto...Naprimer lesno e da se specheli 1vo mqsto na turnir
 >kato Chernorizec Hrabur ili pyk na neshto podobno! No ne vseki moje da
 >specheli mqsto na zimnite matematicheski praznici! Zatova spored mene
 >po-vajno da se pishe koi kade e vzel tova mqsto!
 >Blagodarq.
 >Boris

 >http://sport.netinfo.bg - Всичко за спорта!

http://sport.netinfo.bg - Всичко за спорта!