[idle] Re: gluposti

  • From: Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>
  • To: idle@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 Apr 2003 14:55:54 +0300

> Mislia che *izrishno* spomenah ce ako biahme napravili niakolko
> kontrolni predi tova, stiahme da imame ne samo 6 resheni, ami i 8
> napisani.
Tochno sreshtu towa izrazih sxmnenie. OK, spiram!

> I BAH MU MAMATA PAK POCHVAME DA SPORIM ZA
> IDIOTSHTINI.. tova si ni e v kravta :D.
Mi taka si e. Kato se hwashtame i dwamata za glupostite na drugiq. :)

> Zalko ce
> niama da moze da napravim edin istinski team, ama kakvo da se pravi
> patistata ni se razdeliat :).
Za pxtishtata sxm sxglasen, a za hubawiqt team ne mnogo. Wse pak ne se
razbirame mnogo dobre i towa si e fakt.

Btw, tiq ot awtogarata neshto sa si smenili phone-a. Shtoto kato nabera
55 i nqkwa mi kazwa che takxw tel. nqma. Qwno sa gi cifrowizirali!

--
Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>

"If it happens, it must be possible."