[idle] Re: IDLe Kakvoto sme pisali

  • From: Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>
  • To: idle@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 8 Mar 2003 19:52:16 +0200

> Eto vi tgz na tovva koeot imame za moementa. Ste vi pratia resume po
> kasno tazi vecer ... niakoi ste dade li idea za zaglavie... Kakvo ste
> kazete v 22:000 vsicki v irc #idle . Da opravim nestat i naucnia
> rakovoditel da gi prati :P.

Znachi s Mitaka reshihme slednoto. Prashtajte doc. i src na nego. Toj
shte go printne i utre shte mi go dade na men. Az kato hodq do Sofiq w
ponedelnik shte go zanesa i na Neli. Krajniqt srok NAISTINA e w
ponedelnik.

Ranga ot teb iskam malko rabota:
1. Oprawi zaglawnata stranica t.e. da nqma nomer na stranica i
zaglawieto i awtorite da sa malko po-podredeni (kakto beshe predishnite
pxti).
2. Prati poslednata versiq na ICC na Mitaka.

Mitak az sxshto imam bgtex taka che mozhe da mi pratish wsichki
source-owe za compile i, eventually, final touches.

Az shte ti mailna obratno pdf-a. Ti shte go printnesh i shte mi zwxnnesh
da se razbrem koga shte mi dadesh refereta i koda.

Mitak, prashtam ti i poslednata wersiq na IDLe-core i Bfc. (shte ti gi
pratq lichno - security reason)
Sxberi wsichki source-owe + twoite i kato se widim mi gi daj zaedno s
referata.

Za sxzhalenie nqma da moga da pisha neshta (mozhe bi za nqkoi kratxk
uwod ili zakljuchenie) po obqsnimi prichini.

Ako shte me towarite s neshto mi pishete swoewremenno.

Ivo

P.S. Ako mislite che ne trqbwa da im prashtame source-a na IDLe-core
kazhete.

--
Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>

"Do not take life too seriously; you will never get out of it alive."