[hvmk.blekinge] Repertoar lista Stralsund ,info rep 7/10

  • From: "anders.karlsn@xxxxxxxxx" <anders.karlsn@xxxxxxxxx>
  • To: "hvmk.blekinge" <hvmk.blekinge@xxxxxxxxxxxxx>, Mikael Andersson <micke.trp@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Oct 2015 13:58:27 +0200

Hej Tack för igår !! Bra spelat !!!

Här kommer ett förslag till repertoar lista för Tyskland , i slut ändan
så är det ju Mats L o Johan som står för det slutgiltiga vad som spelas
eftersom jag inte kommer med 😞 ( skit med att jag inte fick ledigt)

Tänkte följande på repet onsdag 7/10

Mats L börjar med " Drottningholms musik , sats 2,3, 4
och " Bellman , blåsen nu alla ( *Mats bekräffta gärna att detta är ok *
*för dig)*

Jag och Johan går igenom Tapto med slagverket ifrån Kalmar
under tiden i annan lokal.

Vi måste ochså under kvällen repa:

Under blågul.....
Geschwindmarsch
Försvarsmaktens parad ....( Drottning Victorias ....
Segnal Sollene ( har noter med på den)
Marcia Carolus Rex
Nun Danket allle Got (Now Thank We all Our God)
Ev nytt arr på tyska nat.sången ( om det har kommit)

*OBS !! OBS !!Var beredda på att dom rep vi har kvar innan Tyskland*

*kan bli lite längre*

Syns på onsdag !!!
--
*Mvh*