[hu-nvda] NVDA + Windows Mail

  • From: Réhm Attila <radiox@xxxxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 30 Oct 2010 20:51:46 +0200

Sziasztok!

Most ahogy nézegettem az új, 2010.2-es NVDA-t, ötlött szembe, hogy a Vistában
található Windows Mail levelezőkliensben az NVDA nem olvassa azt, hogy egy mail
olvasatlan. Egyébként ezt már a 2010.1 se tudta, az sem jelezte külön, hogy
melyik mail olvasatlan. Akkor ezt valamiért nem írtam meg ide, de most még
eszemben van. :)

Nem tudom, hogy a többi levelezőprogramban van-e ilyen gond, de feltételezem a
Win Live Mailnél, esetleg Office Outlooknál ez nincs így.

Üdv:

Attila

__________ ESET Smart Security - Vírusdefiníciós adatbázis: 5576 (20101029)

Az üzenetet az ESET Smart Security ellenőrizte.

http://www.eset.hu