[5w] Re: Ikkunamme virtuaaliseen maailmaan...kolmatta kertaa

  • From: Miro Nieminen <johannes.nieminen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <hs.the5thwave@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jun 2010 21:13:15 +0300

Moi!

Kiitoksia päällimmäisestä leivästä!

Aika mielenkiintoinen ja/mutta toimivalta kuullostava ehdotus.

Olen täysin samaa mieltä tuon kanssa, että (graafisesti) näyttävä sivusto

voisi saada yleisön kiinnostuksen heräämään tehokkaammin kuin tämä nykyinen.

Jokin tuollainen kaikkien mielipiteitä kunnoittava ratkaisu olisi paras ja koska

mielipiteitä ei oikein ole kuulunut muuta kautta, niin voisi melkein kuvitella,

että tuollainen ihmisien fyysinen yhteen keräytyminen olisi paras vaihtoehto

sivuson(kin) kehittämiseen (muiden projektien ohella).

Omastakin puolesta kiitän miittiin osallistuneita, vaikka sisältö oli aika
yksipuolista,

mutta silti erittäin kiinnostavaa.

- Miro

> Date: Sat, 5 Jun 2010 23:00:11 +0300
> From: Jarkko.Moilanen@xxxxxx
> To: hs.the5thwave@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [5w] Ikkunamme virtuaaliseen maailmaan...kolmatta kertaa
>
> Hei,
>
> Otan taas kerran esille useita kertoja esillä olleen asian.
> Toivottavasti vielä jaksatte lukea. Kaikki kiitos ja kunnia niille,
> jotka ovat osallistuneet tekemään portaaliamme (5w.fi). Hienoa, että
> on olemassa ainakin jotain. Faktaahan siellä on vaikka kuinka paljon.
> Lisäksi olemme saaneet kokemusta, mitä toiminnallisuutta siellä
> [...]

Uudessa IE8 selaimessa on uudet pikatoiminnot.
http://www.microsoft.com/finland/windows/products/winfamily/ie/beta/default.mspx