[hold3] SV: [hold3] VS: Så skal vi ud og køre. :-)

  • From: "Bill Malmgren" <malmgren@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <hold3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Aug 2007 18:38:49 +0200

Hej hej

Det er endelig lykkedes mig at få ændret min vagt, så jeg har fri den 21/8.

Og hvad kan man så finde på at lave på en pludselig fridag.

JO
naturligvis ud og lufte kræet.

Jeg glæder mig meget til at deltage på turen for Hold-3 og håber, at vejret
bliver tørt og at mange af os fra Hold-3 kan være med.

Mange hilsner
Bill

NB. Da jeg iflg. Henrik Kaas Hansen har fået at vide, at han har lidt
problemer med at kunne skrive via denne email-adr. (muligvis pga. nogle
filtrer hos ham) så kan jeg fortælle, at han meget gerne vil med på turen.