[hold3] SV: [hold3] RE: [hold3] SV: [hold3] SV: [hold3] RE: [hold3] SV: [hold3] VS: Så skal vi ud og køre. :-)

  • From: "Bill Malmgren" <malmgren@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <hold3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Aug 2007 10:33:35 +0200

Hej seje Rune
Naturligvis tager vi afsted. Vi giver sgu ikke op for lidt bollemælk.
Lidt unfair reaktion fra andre syntes jeg nok, her har jeg slåsset en
slåskamp for at få fri fra mit arbejde i dag.
Lidt sidevind her og der er da ikke af vejen for os fra Hold-3. Hovedsagen
er, at det er bare lidt tørvejr - og det er det.
Vi zezz Rune
Hilsen Bill
    From: hansen.henrik@xxxxxxxxxxxx
    To: hold3@xxxxxxxxxxxxx
    Subject: [hold3] SV: [hold3] SV: [hold3] RE: [hold3] SV: [hold3] VS: Så
skal vi ud og køre. :-)
    Date: Sat, 25 Aug 2007 20:43:45 +0200

    Hej Alle

    Jeg bliver hjemme i morgen…………håber vi alle kan en anden gang.

    MVH Henrik