[herrsektionen] Nytt tennisschema

  • From: Bo Egardt <bo.egardt@xxxxxxxxxxx>
  • To: "herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx" <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 12 Jan 2014 17:53:08 +0000

Hej alla tennisvänner!
Här kommer en första version av vårens schema, som gäller f.o.m. vecka 4 och i
princip juni ut – jag har inte lyckats få besked om hur länge abonnemangen
gäller i vår, så här lämnar jag en liten brasklapp. Kolla gärna igenom och se
om jag uppfattat era önskemål korrekt (men det är omöjligt att uppfylla alla
dessa!). Nya önskemål/förhinder ber jag er att hantera själva genom byte eller
genom att kalla in ersättare.

Inte minst med tanke på att vi nu har en del nya reserver, så kommer här lite
korta instruktioner:

  *   När du som är schemalagd har förhinder, så skicka ett mail till vår
maillista herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx med uppgift om vilket pass du söker
ersättare för.
  *   Vill du som är reserv och/eller inte är schemalagd under aktuell vecka
vara ersättare, så skicka ett mail till maillistan, så att alla blir
informerade om vem som varit ”först till kvarn” - därmed behövs normalt ingen
särskild bekräftelse från den som anmält förhinder.
  *   Om du har frågor eller synpunkter till mig som schemaläggare, så skicka
mail till bo.egardt@xxxxxxxxxxx istället för till maillistan, så slipper vi en
massa onödiga massmail.

Vi har nu en hel del reserver (se fliken Adressregister i bifogat dokument),
och många av dessa står dessutom på kö för att bli ordinarie. Jag tycker vi
skall försöka få ytterligare timmar i hallen för att kunna utöka vår
verksamhet, t ex till hösten – jag har dock inte undersökt möjligheterna än.
Synpunkter och förslag mottas tacksamt!

I det bifogade dokumentet finns också uppgifter om hur mycket var och en kommer
att bli debiterade – jag avvaktar någon vecka till innan jag skickar underlaget
till klubben, för att se om jag behöver revidera schemat. Notera att reserver
endast betalar medlemsavgift i klubben.

Väl mött på banan!
Bo

Bo Egardt