[herrsektionen] Re: Ny tennistermin

  • From: gunnar troedsson <gtroedsson@xxxxxxxxxxx>
  • To: påvelunds tennis <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Aug 2014 16:57:24 +0200

Hej Bo,
tack før att du håller i schemat. Jag spelar garna som tidigare, dvs tisd
och/eller torsdag, dubbel och singel. Men lite mindre ofta pga att jag arbetar
50% i Nordnorge. Blir lite extra pusslande før dig, beklagar.
Jag kan INTE spela føljande veckor: v.37-38,41-42,45-46, 49-50, 1-2.
Halsn Gunnar

From: bo.egardt@xxxxxxxxxxx
To: herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx; VALLIN@xxxxxxxxxx
Subject: [herrsektionen] Ny tennistermin
Date: Fri, 8 Aug 2014 10:21:31 +0000

Hej alla tennisvänner!
Hoppas ni har haft en fin sommar – vädret kan man ju inte klaga på i alla fall!
Det är dags att förbereda höstens spel, som börjar v34. Som vanligt vill jag ha
reda på särskilda önskemål (om dom skiljer sig från vårens) och om ni har
förhinder vissa dagar under hösten. Terminen sträcker sig till den 25 januari.
Jag tänker mig en liten ändring av lördagsspelet, nämligen att schemalägga 2*2
dubblar, kl 15-16:30 resp 16:30-18. Detta under förutsättning att jag får
klartecken att vi har banorna till kl 18. På det sättet kan vi också ta in
några av de personer som
 idag är reserver på ordinarie plats. JAG VILL ALLTSÅ OCKSÅ HA BESKED FRÅN
RESERVERNA OM NI VILL GÅ IN SOM ORDINARIE, OCH DÅ FÖRETRÄDESVIS PÅ LÖRDAGAR.

Vg svara så snart som möjligt på detta, så att jag kan komma igång med
schemapusslet!

Hälsn/Bo

_____________________________

Bo Egardt