[herrsektionen] Fwd: Revisor i PTBK

  • From: <hb.astrom@xxxxxxxxxxxx>
  • To: Herrsektionen <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 May 2015 09:23:45 +0200

-------- Original Message --------

SUBJECT:
Revisor i PTBK

DATE:
Sun, 24 May 2015 19:14:09 +0000

FROM:

TO:

"ronnberg.marie@xxxxxxxxx"

Hej alla medlemmar!

Fredagen den 1
maj 2015 träffade jag Pierre Dickson, Jonas Wallin och Gunnar Andersson
på PTBK och jag har aldrig blivit så utskälld någon gång. Jag sa inte
många ord men det har tolkats desto mer.

Som revisor är det min
skyldighet att kalla till ett extra årsmöte när det är oroligt bland
klubbens medlemmar och personal, att Ordföranden, vald av klubbens
medlemmar, avgår efter 5-6 veckor gör inte saken bättre.

Att det
sedan, dessutom finns ett brev med underskrifter från många medlemmar är
egentligen bara en bisak eftersom de tillsammans kan begära ett extra
möte utan min inblandning.

Jag vill inte skriva något 6 sidors långt
försvarsbrev vad som är rätt eller fel, jag har gjort min skyldighet som
revisor för PTBK, punkt!

Låt oss samlas den 3 juni och välja
styrelse, sedan om det skall var helt eller delvis ny styrelse, eller om
ni, medlemmar, anser att nuvarande styrelse skall sitta kvar, det väljer
vi onsdagen den 3 juni klockan 19,00.

Med vänlig hälsning

Marie
Rönnberg

PS. har ni frågor får ni mycket gärna kontakta mig
ronnberg.marie@gmail,com [1] eller 0707-49 45 41

Links:
------
[1] mailto:ronnberg.marie@gmail,com