[heroclix] Re: tirsdag 23/10.12

  • From: Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Oct 2012 22:11:54 +0200

Det holder for meg. Da spørs det. Kommer Jørn i morgen (i så fall blir det
Immortus) eller kommer han ikke (da blir det villains)?

From: martnordby90@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] Re: tirsdag 23/10.12
Date: Mon, 22 Oct 2012 22:03:37 +0200

villains hadde vært artig:) kan nok finne et lag . lagde noen artige asgard
teams istad.
From: martskul@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Date: Mon, 22 Oct 2012 21:57:31 +0200

Det var sant det!

Som nevnt kan jeg kjøre Immortus-scenariet, men jeg vil ikke gjøre det uten
Jørn pga. begivenhetene i del 1. Hvis Jørn ikke kommer i morgen kan jeg kjøre
et annet scenario. Jeg kan kjøre enten heroes eller villains, det kommer an på
hva folk har lyst til. Ideer har jeg flust av! Men vi må bestemme det litt
raskt så jeg kan be folk om å ta med ting.

From: martnordby90@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] tirsdag 23/10.12
Date: Mon, 22 Oct 2012 20:28:40 +0200

må bare takke for en god bytte dag på søndagen:) manglet bare kyrre men får det
senere:)Er det noen som har fått mitt heimdal kort?

så vi statser på scenario eller? . siden jeg driver å lager lag nå men burde
jeg lage lag forturnering?
Thorgrim: kunne jeg ha lånt en valkyrie?