[heroclix] Spilling til uka eller neste uke.

  • From: Sindre Halvorsen <sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 19 Jan 2015 14:20:41 +0100

Heisann folkens! Da var det vel snart på tide å få spilt litt heroclix igjen,
og jeg har snakket med et par av dere allerede angående dette. Jeg har sett
litt på listen til spillerommet til Outland, og det virker som om tirsdag og
onsdag er de dagene hvor det er minst folk. Om folk vil møte opp i spille på en
av (eller begge) disse dagene så si gjerne ifra. Send også melding om noen
andre dager passer for dere og eventuelt hvor vi kan være for å spille. Ser
fram til å spille med dere igjen!

Sendt fra min iPhone