[heroclix] Heroclix 30.10, med mulighet for nyrekruttering

  • From: Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Oct 2012 15:21:34 +0100

Sist torsdag ga jeg en rask demo til en liten gutt som sto med sin mor og så på
Hulk-boostere. Siden vi ikke fant noen gjenkjennelige karakterer i
gi-bort-boksen, tok jeg meg den frihet å gi ham et sett med Fantastic Four-LEer
(vi har minst ett sett til) og en Mighty Thor (vi har sikkert et dusin av dem)
fra premieboksen. Jeg forklarte at vi pleier å møtes på tirsdager for å spille,
og sa at hvis han kom i morgen, skulle han også få Dr. Doom (Victor von
Doom-LE). Dette fylte ham med tilstrekkelig entusiasme til å kjøpe Legion of
Superheroes-starteren. (Regner ikke med at det gjør noe at det er en gammel
regelbok, det er begrenset hvor mange finurligheter man kan ta til seg over
helgen. Men det er likevel idiotisk at det ikke er flere moderne startere, bare
masse Fast Forces uten regler.)

Så jeg håper at noen kan tenke seg å komme i morgen, spille noen 3-400 poengs
matcher og være litt innstilt på å lære bort.
Hvis noen har gjenkjennelige gi-bort figurer (Spider-Man, Batman, X-Men e.l.)
oppfordrer jeg dere til å ta dem med.

Håper flest mulig kan komme!