[heroclix] Re: Heroclix 2 oktober

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 1 Oct 2012 15:42:06 +0200

OK folkens, her kommer oppdatert roster over scenariolag. Jeg har brukt
litt tid nå på å pusle sammen alt fra de som har holdt scenario jeg ikke
har vært med på og diverse som ikke har vært tydelig skrevet ned. Jeg
lister å opp både good guy lag og bad guy lag for de som har begge. For de
som ikke har laget seg et bad guy lag ennå, har dere altså 300 poeng på
det.  Vi har vel sagt at de som holder et scenario kan velge å gi poengene
de får til enten good guy eller bad guy-laget sitt, hvis man har fått spilt
lite av en type og vil nå igjen litt.

Folk som har skiftet lag må gjerne si fra, slik at folk vet hva som finnes.

Format: Navn på spiller/good guy lag poeng/bad guy lag poeng

Haakon: New Fantastic Four 333
Sindre: Justice League International 425/ Batman Enemies 339
Kyrre: NextWave 458
Robert: H.A.M.M.E.R/Dark Avengers 464/Sinister Syndicate 326
Martin S: Justice Society of America 413/Rogues 339
Martin N: Valkyrie's Asgardians 443
Jonas: Cable & Deadpool 333 (Har Orange Lantern)
Ingvild: Loki's Asgardians 340 (Har Cosmic Cube)
Torgrim: Defenders 452/The Hand 326
Veronica: Justice League 333
Jørn: Avengers 393/Dr. Doom's Minions 352

Dette burde være ganske korrekt, men er det noe du mener ikke kan stemme,
så si fra!

Torgrim
 Den 1. okt. 2012 10:22 skrev "Martin Skullerud" <martskul@xxxxxxxxxxx>
følgende: