[heroclix] Re: Heroclix 10.1: Hulk want sealed!

  • From: Thomas Fegth <fegth_9@xxxxxxxxxxx>
  • To: <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Jan 2012 11:33:44 +0100

17 hadde vært optimalt for meg tenkte å returnere til clix nå etter jul

From: martskul@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] Re: Heroclix 10.1: Hulk want sealed!
Date: Fri, 6 Jan 2012 11:23:28 +0100

Jeg kan spille (og hadde ærlig talt foretrukket) den 10., men den 17. fungerer
også hvis det er for upraktisk.

Date: Thu, 5 Jan 2012 21:40:59 +0100
From: ursus1@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Jeg kommer nok uansett nedover med tinga dine (og displayet vi skal åpne
sammen), Kyrre. Nå har vi hørt fra Jonas, men jeg håper litt flere svarer på om
de kan og vil eller om det hadde passet bedre å utsette til 17. For meg går det
sikkert ann å ha Sealed den 10, men jeg kan komme forholdsvis sent fra jobb
(møte på slutten av dagen som kan vare en stund) og måtte avslutte litt
tidligere enn vanlig (dvs, kan ikke henge på Outland til kl. 21).

2012/1/5 Dat Ara <jonanassen@xxxxxxxxxxx>

Jeg skal ihvertfall være med på Pathfinder da, men meg er det ikke så farlig
med. Thomas skal kanskje Pathfinde også.. not sure. Han spiller vel litt clix
innimellom.
-J

Date: Thu, 5 Jan 2012 20:46:42 +0100

From: ursus1@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Jeg tror nok også en Hulk Sealed snart må til. Jeg vender også tilbake fra
Trondheim med en del snacks på lager, deriblant ting fra prize kits vi ikke har
fått i Oslo, og ekstra Hulk-premier...

Men jeg fikk høre fra Frida at på tirsdag 10.1 kan det bli kræsj mellom flere
aktiviteter som kan tiltrekke seg en del av de samme spillerne, og det er
sjelden en god ting for oss. Kan folk bekrefte eller avkrefte dette? Hvis ikke
en brukbart stor gjeng helst vil spille førstkommende, så kan vi utsette til
17.1.

Torgrim
2012/1/5 Kyrre Havik Eriksen <kyrremann@xxxxxxxxx>

Godt nytt år alle sammen!

Håper dere har hatt en fin ferie og klar for litt Heroclix igjen. Jeg

foreslår en Hulk sealed! Hva sier dere andre?

Mvh

Kyrre Havik Eriksen

Kjølberggata 1G

0653 Oslo, Norway