[heroclix] Re: Byttedag

  • From: Henrik Munthe-Kaas <henrikmkaas@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Jul 2014 14:39:22 +0200

Jeg er nok på ferie i kragerø-området i noen uker til dessverre. Men kos dere :)

Subject: [heroclix] Re: Byttedag
From: sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx
Date: Tue, 8 Jul 2014 23:11:22 +0200
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Fant ut at jeg kan denne lørdagen likevel. Ville bare gi en liten oppdatering.
Har også fått brick fra war of light wave 1 eventen, så mange nye figurer å
teste ut.De fleste er kanskje på ferie, men si ifra om en dag passer for dere
så kan vi se om vi får samlet gjengen :)

Sendt fra min iPhone
Den 8. juli 2014 kl. 10:37 skrev "Sindre Halvorsen"
<sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx>:

Hei alle sammen!

Jeg tenkte det kanskje var på tide med en byttedag igjen, så jeg håper så mange
som mulig vil være med. Jeg har nå fått meg jobb (vikariat), så det ble ikke no
ferie på meg i år, og det betyr også at jeg plutselig ble mindre fleksibel på
dagene. Håper derfor at, og om, folk vil komme til meg (om ingen andre har
forslag på hvor vi kan være) og bytte figurer, spille noen runder og bare ta
det rolig. Jeg bor på Ekeberg (ikke så langt unna hvor Arcon ble holdt i år),
og tenkte hvis folk har tid enten den 18 eller 19. er forsåvidt bare å ta med
så mange figurer du vil (bytte og spille med), så tar vi det derfra med bytting
og slikt ;)

hvis dato'en ikke passer, så kom gjerne med forslag. Jeg er ledig helgene (ikke
denne lørdagen, men søndag tror jeg hvertfall om ikke det er for kort varsel),
eller hverdager etter kl 16:30.