[harchavot_shlav3] ריצוף וצבע

  • From: שמואל לנדאו <landauys@xxxxxxxxx>
  • To: הרחבות שלב ג <harchavot_shlav3@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Jun 2011 18:19:14 +0300

 ב"ה
שלום לכולם
מספר נושאים דחופים:
ברוך ה' הקבלן מנסה לרוץ בעבודתו
בחירת צבע - אצל ניצה יש את המניפה עם סימון הצבע הנבחר.
עדיף לבחור בצבע זה ו/או לבן, בהתאם למכתב ששלחתי אליכם. *נא לשול לי תשובה
באימל, לפני שינג'זו לכם.*
ריצופים - מי שיש לו ציוד שלא הזמין אצל אלוני ידאג שהחומר יהיה בהקדם האפשרי
בקיבוץ, אנחנו נאמר לכל אחד מתי להביא לדירה.
מי שהזמין אמבטיה מיוחדת יבדוק האם שילם על התקנה, מי שלא שיודיע ובמקביל ייצור
קשר עם אלוני לתשלום.
מי שיש לו טעות, כגון משפחת שוורץ שחויבה על הובלת אמבטיה יעביר זאת לדוד דיין,
כאשר יחזור ממילואים ובמקביל יעדכן אותי על כך.
נא לשלוח לי בבקשה מי שמעונין *שדלתות השירותים יהיו ללא חלון קטן - *נא להודיע
לי.
מי שמעונין *שדלת השירותים תהיה עם פרפר פנימי* - להודיע לי
הכל בבקשה בהקדם.
**חג שמח לכולם!!!!!!!!!
ברכת קיץ טוב ובריא!!!!!!

שמואל לנדאו