[gnestahandel] Skänk saker till auktionen!

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'gnestahandel@freelists. org'" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>, <elisabeth.gustavsson@xxxxxxxxx>, <kaffebaren0158@xxxxxxxxx>, <sohrab_1386@xxxxxxxxx>, 'ylva strömberg' <sternersborgschoklad@xxxxxxxxx>, <marie@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Sep 2015 15:58:56 +0200

Hej!

Som tidigare år kommer det bli en auktion på Gnesta Expo, där behållningen
går till ett bra syfte, tidigare har det använts för att försköna
Strömmentorget. Nu är det dags igen, och vi behöver DIN hjälp!

Skänk en liten sak som vi kan auktionera bort, eller en stor sak om du vill
det. Allt uppskattas, och kommer till god nytta. I år är det jag som kommer
sköta auktionen på Gnesta Expo, och alla som skänker saker kommer
uppmärksammas under auktionen.

Om du har något att skänka, kom med det till mig eller lämna in det direkt
till Kajsa Kromnér på kommunhuset. Glöm inte att märka upp dina gåvor med
avsändare, så det kan lyftas på scenen under auktionen.

Välkomna!!

Med vänliga hälsningar

Per Bormark

Box 43, 646 21 GNESTA