[gcg] Re: składki

  • From: Andrzej Subocz <andrzej.subocz@xxxxx>
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 5 May 2009 00:05:07 +0200

Prosze o przeniesienie na zasluzona emeryture czyli czlonkostwo honorowe

prosbe swa motywuje "nieprzyjezdzaniem" do Borska z powodu nieakceptowalnej
zmianywarunkow zewnetrznych (zamiast pikniku na łonie - gonitwy palaczy gum)
oraz wewnetrznych (jakos wygasla we mnie potrzeba latania - kryzys wieku
sredniego czy co???)

z czlonkostwa klubu trudno mi zrezygnowac z powodow
sentymentalno-kolezenskich a skladki placic za bezdurno juz mi sie nie chce

Jendrek sentymentalno-praktyczny w wieku srednim w dodatku zonaty i
dzieciaty

--
pozdrowienia/best regards
Andrzej Subocz