[gcg] Re: prosba o pomoc

  • From: "Kamil Antkowiak" <kamil@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Dec 2006 22:27:00 +0100

1.Sprawdź jaką masz ustawiona datę.

2. używaj Tunderbirda od fiefoxa

http://www.mozilla-europe.org/pl/products/firefox/

3. sprawdź czy dobrze jest wpisana nazwa serwera newsowego, ewentualnie
zmień ja na inną obsługiwaną przez twojego dostawcę Internetu.

Lista serwerów tu:

http://www.paralotnie.atomnet.pl/

w dziale połączenie.

4. Jak nie pomogło używaj Onetu lub Augustyny

Paralotnie Nauka Latania instr. Kamil Antkowiak
   <http://www.kamil.paralotnie.pl/> www.kamil.paralotnie.pl
<http://www.paralotnie.org/> www.paralotnie.org
     <mailto:kamil@xxxxxxxxxxxxx> kamil@xxxxxxxxxxxxx     0 602 818 408
       INTERNETOWY SKLEP PARALOTNIOWY