[gcg] Re: opłata borsk

  • From: Przemysław Wojtkiewicz <p.wojtkiewicz@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Dec 2012 09:15:21 +0100

Kamil,

Sprawdziłem i tak ostatnia wpłata od Ciebie dot. sezonu 2010 i wynosiła 1590
pln = 2000 - 410 za zapasy otrzymana przez GCG 1-go czerwca 2011 roku.

Za sezon 2011 powinniśmy dostać  2000PLN - 360 zapasy = 1640 PLN, bo
uprawnień żadnych nie było.

Sezon 2012 do rozliczenia po wiosennej akcji paka.

Pozdrawiam

P.Wojtkiewicz

cid:697510912@17032011-2D30

 <blocked::http://www.olicondelta.com.pl/> www.olicondelta.com.pl

ul. Budowlanych 23, 80-298 Gdańsk
tel. +48 58 76 10 100; fax: +48 58 76 10 109
Sąd Rejonowy w Gdańsku XII Wydział Gospodarczy
Kapitał zakładowy: 50 000 PLN  NIP 584-020