[gcg] Zawody Para-Narciarskie

  • From: Piotr trzyński <piotr@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "GCG" <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Jan 2010 21:45:54 +0100

Witam dnia 14 stycznia zaczynają się zawody pralotniowo narciarskie w Rabce.
Rok temu impreza się udała i było bardzo sympatycznie. Tym razem zapowiada się
jeszcze lepiej z tego co wiem z 3-miasta klaruje się duża ekipa.
rejestracja musi być przeprowadzona przez internet. formularza zgłoszeniowego
na stronie www.ciupaga.para-pro.pl. organizator ma problem z doliczeniem osób,
więc prosi o rejestracje. ż tego co mi powiedział będzie to już impreza
międzynarodowa.
A więc chłopaki i dziewczyny rejestrować się.