[gcg] Re: Zaproszenie na noworoczne .. no prawie latanie PPG nad Zalewem Wiślanym start w Kadynach- NIEDZIELA 03.01.2009

  • From: Tomasz Hillar - gmail <tszybo@xxxxxxxxx>
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 03 Jan 2010 20:15:02 +0100

Witam serdecznie

Na wstępie chciałem serdecznie podziękować wszystkich uczestnikom
( chłopakom z 3miasta , bardzo silna ekipa, chłopakom z Olsztyna
ekipie z Ornety i oczywiście ekipie z Elbląga ) dzisiejszego mega
latania w Kadynach , było nas chyba 20, myślę ze to jak na razie nasz
elbląski rekord :)

Latali wszyscy , pogoda była wyśmienita lód piękny , mrozek do
wytrzymania :) Wiaterek mimo prognoz dopisał i był z zalewu , dzięki
niemu starty były proste i Łatwe :)

Loty trwały długo publiczność, jaka była na plaży gorąco nam
kibicowała. Byliśmy nawet w Krynicy , lataliśmy z Bojerami , ogólnie
było super :)

Po lataniu było ognisko i kiełbaski + coś na rozgrzanie :)

Oto kilka moich zdjęć, bo bateria mi padła z mrozu. Kto ma jeszcze
zdjęcia bardzo proszę o publikację :)

http://picasaweb.google.pl/tszybo/03012010KadynyMegaLatanie#

i do Bartka z Olsztyna:

http://picasaweb.google.com/bartoszszewczyk08/Kadyny#

Raz jeszcze wielkie dzięki za super lotną niedziele, do następnego
takiego fajnego spotkania.

Pozdrawiam
Tomek Hillar
Elbląska Grupa Paralotniowa