[gcg] Re: Szkolenie na wieĹźy

  • From: Tomasz Plocke <tomasz.plocke@xxxxxxxxx>
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 May 2009 09:54:49 +0200

Po pierwsze wszystko zależy od ilości chętnych.
W sali konferencyjnej na wieży nie wejdzie więcej jak 20 osób.
Więc jak chętnych będzie mnie j (z obu grup) to spotkamy się wspólnie (wiele
na to wskazuje).
PPG latają w CTR i blisko TMA i generalnie chodzi o przeszkolenie w lataniu
w ruchu kontrolowanym z łącznościa na radiu lotniczym.
PG latają poza przestrzenią niekontrolowaną (przynajmniej w teorii) i tutaj
rzeczywiście chodzi bardziej o kwestię samego zgłaszania lotów i zapoznanie
z przepisami latania w przestrzeni klasy G na styku z TMA.

Generalnie najprawdopodobniej zrobimy wspólne spotkanie.
Tomasz Płocke