[gcg] Re: Szkolenie dla Kierowników Startów.

  • From: "Marek Pietracha" <charius@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 22 May 2009 19:11:13 +0200

No to ja też się zgłaszam.
Stary, niedouczony KS.
Czasami wyciągarkowy, czasami Pan pilot.
Aha, zgłaszam też Maćka, z którego będzie wyciągarkowy. Dla niego nauki nigdy
nie za dużo,
Przyda mu się.
Bo każdy z nas wie, że podpinanie się do liny również polega na zaufaniu, nie
tylko do własnego sprzętu i umiejetności, ale do tego drugiego. On wie, że to
nie worek zboża, a każdy hol jest inny. Każdemu któremu przekazywałem swoje
doświadczenie kładę do łba tę zasadę. Z Jurka jesteście zadowoleni. To nie jest
pytanie, tylko stwierdzenie, ja też do Jurka mam pełne zaufanie.
Szkoda że w ten weekend taka pgoda do bani, na następny może się coś poprawi.
Będziemy holować. Po Konradziku i Sylwku ja też mogę być testpilotem :)

Pozdrawiam
MP