[gcg] Re: Pokaz filmowy.

  • From: "Marek Pietracha" <charius@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Apr 2007 20:10:16 +0200

Dodatkowo pragnę poinformować brać paralotniową i osoby, do których kierowana
jest ta wiadomość, że pokaz zaszczyci sam Wielki "Praszczur". Będzie moim
osobistym gościem, myślę że GCG też okaże mu gościnę. Zostanie u mnie parę dni
i jak pogoda dopisze, to pojedziemy na jakieś latanie - Borsk, klify. Może by
tak na szybkiego, korzystając z obecności "Praszczura" ,zmontować drugą taką
imprezę w innym miejscu trzynastego w piątek  (Gdynia, Słupsk, inne
propozycje). Myślę, że to może się udać, jeśli ktoś wyjdzie z inicjatywą.

Pozdrawiam
Marek Pietracha