[gcg] Re: PLP rusza!

  • From: "Art" <artfra@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 May 2008 19:16:13 +0200

Powiem Ci że ciśnie mi się na usta straszne przekleństwo....
Nie dlatego że byli zmotoryzowani, ale dlatego że zwatpiłem i nie przyjechałem do Borska przedkładając leniuchowanie nad latanie.
Bo ci co się zabrali to jednak daleko zalecieli....
A co do PLP- to super! wiem że Wiciu jedzie wiec zacczyna klarować się druzyna Mam nadzieje że obecny vice prezes nie zawiedzie :) a do składu dołączy wielu innych pilotów
Byku- to tez mowa o Tobie:)
pozdrawiam i do nastepnego weekendu ( tym razem bedę nawet gdyby padało :) )
Art
----- Original Message ----- From: "Karol Prokorym" <vydra1@xxxxx>