[gcg] Re: PLP Michałków

  • From: swiety123 <swiety123@xxxxxxx>
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 27 May 2012 20:04:53 +0200

Ja moge sie wybrac i moze poleciec do domu :)
Dnia 27 maja 2012 19:28 "Art" &lt;artfra@xxxxxxxxxxxxxx&gt; napisał(a):
HejkaJakiś czas temu bylismy na tych zawodach z kilkoma pilotami z
GCG. Atmosfera i miejsce sa naprawdę super!jak tylko bedzie pogoda- wybieram
sie.Ktoś z Was dołączy? mam w razie czego 2 miejscapozdro!     "Witam,
Na stronie http://sport.psp.org.pl/pl/plp/rejestracjaplp
mozna sie juz rejestrowac na kolejna edycje Polskiej Ligi Paralotniowej
która odbędzie sie w Michałkowie koło Kalisza.
Podstawowy termin edycji to 7-10 czerwca 2012.
Organizatorem imprezy jest szkoła paralotniowa Pawła "Pata" Trzęsowskiego
http://www.pat-paragliding.pl
Dla tych którzy jeszcze na lotnisku w Michałkowie nie byli informuję, ze
jest to jedno z najlepszych i najbardziej przyjaznych pilotowi miejsc do
holowania w Polsce.
Pat w tym sezonie zakupił drugą wyciągarkę dwubębnową także bedzie dzialac
od 4 do 6 lin gotowych na przyjecie pilota.
Zapraszamy do udziału!
Mariusz"